10 Şubat 2019 Pazar

MIM / Hangisini tercih edersin?




Sevgili  birpemebesever 'in beni mimlediği ‘Hangisini tercih edersin?’ mimi. İşte benim cevaplarım 😊


1.Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında nefes alabilmeyi mi? Neden?

Bir bulut sever olarak uçabilmeyi isterdim elbette ancak su altını da bir o kadar merak ediyorum.🤔🧐

2. Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

      Bu soruya da malesef  kesin bir cevabım yok Biraz  kitap, biraz kedi köpek olsa olmaz mı 🙃


3. Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?


        Ellerim biraz minik olduğu için daha büyük eller  olabilir.


4. Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

    Kahve kültürüm malesef ki yoktur.Çayı ise devamlı olarak bir iki senedir içiyorum,o yüzden çay olabilir.

5. Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

           Döner.Sakatat sevmem.🤐

    6. Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? Neden?

       İkisini de istemem aslında ama illaki seçecek olursam  ölüm saatimi bilmek                             isterdim.Böylece o zamana kadar yapmak istediklerimi yapar ve
       sevdiklerimle  vedalaşırdım.🙁

    7. Hangisini tercih edersin 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte        yaşamayı mı? Neden?

       500 yıl gelecekte yaşamak isterdim.500 yıl öncesi hakkında az çok fikir sahibiyiz ancak geleceği bilmiyoruz. Pek ummuyorum ama belki 500 yıl sonrasının  dünyası daha yaşanılır bir dünya olurdu.😇

4 yorum:

  1. Yapmana çook sevindimm. :)
    Kokoreç yiyemeyiz bence de biz ya. :')
    Cevapların güzeldii. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Harika mim olmuş.Kalemine yüreğine sağlık..
    KATILIYORUM KESİNLİKLE ÇAY

    YanıtlaSil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design