17 Şubat 2019 Pazar

MİM / Martini



Merhabalar 🤗 Yine birpembesever'in mim ile geldim. İşte cevaplarım 🤔





1.     Acı mı tatlı mı ekşi mi? 

 Her ikisi de

2.     Çift sayılar mı tek sayılar mı?

Tek sayıları daha  çok severim .1 3 5 7...

3.     Bitter mi sütlü mü beyaz çikolata mı?

   Çikolatanın her türlüsünü severim. 😍

4.     En çok gitmek istediğiniz ülke neresi?

Asya ülkeleri, Norveç, İsveç,İspanya ,Avustralya,Kutuplar dünyada ulaşımın olduğu her ülkeyi görmek isterdim.

5.     Çocukken hayalinizdeki meslek neydi?

Tutkuluyla edinmek istediğim bir meslek yoktu açıkcası. Kimi zaman doktor, kimi zaman astronot kimi zaman da çiçekçi. Sürekli değişiyordu.🤯

6.     En güzel yaşım diyebileceğiniz yaş hangisi?

Bugünümüze hamd olsun ama henüz öyle bir yaşım olduğunu düşünmüyorum.

7.     En sevdiğiniz özlü söz nedir?

 Immm o kadar çok var ki.🤔 Ama ilk aklıma gelen;
‘Eğer gerçeğe sahip olamıyorsan hayal de onun kadar iyidir.’🎐
Ray Bradbury / Mars Yıllıkları📚

8.     Herkes ikinci şansı hak eder mi?

 Hayır.  Bence ikinci şans olayı kişi ve durumlara göre değişiklik gösterebilir.


6 yorum:

  1. Harika mim olmuş güzel sozu begendim

    YanıtlaSil
  2. İsveç'i ben de çok merak ediyorum. Dilerim bir gün gitme şansımız olur.^-^

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler😊 ben de sizi takibe aldım 🤗

      Sil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design