11 Şubat 2019 Pazartesi

Birpembesever 'li Pazar💜


Lise yıllarımdan  beri yaklasik 10 senedir tanıdığım kadim dostum  o benim. 🎀Birbirimizin çocukluktan olgunlaşma dönemine  uzanan yolculugumuzun en yakın şahitleri olabiliriz.  
Bir süredir kendi meşgalelerimizden yüz yüze görüşememiştik.


Bol sohbetli  bol gülmeli bir günün ardından eve dönerken aklımda şu dizeler vardı.

  'Samimiyetin yollara ve yıllara bağlı olmadığı kalpleri seviyorum.Halden anlayan bakışları, konuşmadan gülüşmeleri seviyorum. '


Gerçekten de böyle  hissediyorum. Böyle hissettiren insanlar iyi ki var. Konuşmadan bakışlarla  anlaşabilmek ,uzakta olunsa da bir araya gelindiginde hiç ayrılmamış gibi olabilmek cok kıymetli. 💜

 Bu güzel günden kadrajima takılan  bir kaç kare de burada.📸



2 yorum:

  1. Çok güzel bir gündü. Şansımıza hava da güzeldi, sohbetimiz de güzeldi, resimlerimiz de güzeldii. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de her şey çok güzeldi😍😍😍

      Sil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design