1 Ocak 2019 Salı

Kendime Notlar




 “Ya konuş ya da konuşmaktan daha değerli şeyler söyle.”-  Pisagor


  Kullandığımız tüm sözcüklerin anlamlı olabilmesi için, aralarında yeterince “boşluk* muhakkak olmalıydı.Bunu heba ettik. Boşluğa bile yer vermeden kim ne kadar konuşursa mantığıyla methiyeleri dizdik, latifeleri harcadık.Susmak nedir, susma payı nedir unuttuk, iki üç cümle daha fazla kurayım deme uğruna, anlaşılma dönemini kaçırdık.İnce bir ayrıntıdır, şu dünyada ardı ardına kurduğumuz her cümlede birbirimizden uzaklaştık. Çünkü o “boşluğu”, anlama ve hissetme algısını bitirdik biz.
  Sevgili insan:Sözleri hiç etme, sözlere, cümlelere değer kat.Olmadı Pisagor’u dinle.

 *Özgür BACAKSIZ'ın Bazı Yollar Yalnız Yürünür kitabından  alıntıdır.(Sf: 21)


7 yorum:

  1. Bu alıntıyı çok beğendim . Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendik. Enteryap ailesi olarak takipteyiz...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler🤗 bende sizi zevkle takibe aldım👍🏻

      Sil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design