3 Ocak 2021 Pazar

MİM

 Merhabalar 🤗 Uzun zamandır  buralara  uğrayamadım.Yeni yılla  birlikte  yapmak istediklerimden biri de bloguma geri dönmekti. Birpembesever'in mimi ile güzel bir başlangıç  yapmış olalım.Umarım bu yıl bol yazmalı bir yıl olur.😅Çünkü yazmayı  çok özledim.😆

                                     

Sevgili birpembesever 'in beni davet ettiği  mim etkinliği için  işte benim cevaplarım;

1.Tekrar tekrar okumak istediğiniz  kitabın adı  nedir?

Asa Lind'ın Kumkurdu serisi. Çocuk kitabı  olarak geçse de çok derin anlamlar taşıdığını düşünüyorum.Benim için her okumada farklı bir anlam kazanıyor. 

2.Konusuyla sizi içine  çekmiş bir kitabı bitirdikten sonra yazara olan övgünüzü / hayranlığınızı nasıl  gösterirsiniz?

Diğer kitaplarına da okuma fırsatı vererek.

3.Unutamadığınız sizde iz bırakan  kitap karakteri/karakterleri?

Unutamamak değil  ama en son okuduğum Sema Kaygusuz'un Karaduygun kitabındaki  Birhan karakteri beni etkileyen bir karakter oldu. Son zamanlardaki ruh halimi benzettiğimden  sanırım.

4.Okurken kendinizi üzgün ,hüzünlü  ve ağlarken bulduğunuz  bir kitap var mı?

Immm uzun zamandır  bir kitapta ağlamadım  yaa😐Ama hatırladığım  kadarıyla Halid Hüseyni"nin Uçurtma  Avcısı kitabında  ağlamıştım.Hasan için.😥

5.Çocukken okuduğunuz sizi etkileyen  fakat  konusunu silik olarak hatırladığınız bir kitap var mı?

Çocukken  okuduğumu hatırladığım  ilk kitap olan Siyah İnci.







7 yorum:

  1. Kum kurdu kitabını merak ediyorum açıkçası. Adına ve yorumlarına sıkça rastlamıştım. Belki bu sene okurum. Güzel bir mim olmuş, emeğine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,umarım okuma fırsatınız olur😊

      Sil
  2. Mimi cevapladığın teşekkür ederim. *-*
    Uçurtma Avcısı, beni de hüzünlendiren kitaplardan biriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim cevaplaması çok keyifliydi🌻

      Sil
  3. Siyah inci kitabı benim de çocukken okuduklarım arasında ama neredeyse hiçbir şey hatırlamıyorum. Karaduygun kitabına ayrıca bakacağım. Çok teşekkür ederim mim'e katıldığın için yanıtlarını okumak keyifliydİ ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim🌼 Umarım Sema Kaygusuz'un kalemini sende seversin.😊

      Sil
  4. güzel bir mim olmuş ellerine sağlık :)) bu arada sayfamda çok güzel bir proje var blog canlandırma projesi katılırsan beklerim :D

    YanıtlaSil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design