12 Kasım 2019 Salı

MİM / Çocukluğuma Mektup




Yeni yaşıma sayılı günler kaldığından mıdır bilmem son zamanlarda zihnim geçmişteki ben ve şimdiki ben hakkında düşüncelerle doluydu. Derken birpembeseverin beni böyle bir mime etiketlediğini gördüm.
                                   10 yaşındaki bana bir mektup yazacak olsaydıııım?                        
  Acaba neler yazardım?
 Bir süredir robotlaşmış gibi hissediyorum. Bir kalıba konulmuş ama oraya ait değilmiş gibi. Bu yüzden 10 yaşımdaki bana ve şimdiki 25 yaşına girecek olan bana aynı şeyleri söylemek istiyorum.
Ilk söyleyeceğim kimse için kendin olmaktan vazgeçmemek.
Kimsenin normal standartlarına uymak zorunda değilsin. Kendi normalini kendin oluştur.
Senin bir şeyi yaparken ki iç huzurun yerindeyse, vicdanın rahatsa ve ikinci bir kişiyi etkilemiyorsa içinden nasıl geliyorsa öyle yaşa.
Mutluluğun ilk şartın olsun.
Seni hiç kimseyle yarıştırmalarına izin verme.
10 yaşında olduğun gibi hala minik şeylerle mutlu olabildiğini biliyorum. Bunu senden almalarına izin verme.
 İnsanlardan beklentilerini en aza indirge.
Hayvanlara ve çocuklara sevgini daha fazla belli et. Onlara dokun, oyunlar oyna.Verdiğin sevgi ,fazlasıyla sana geri dönecektir.
 Her sabah uyandığında sahip oldukların için şükret.
 Sevgini gösterme konusunda en cömert, kendine karşı ol. Senin hayatında en kıymetli olan sensin. Seni çok seviyorumm... 🥰


7 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın ... Şimdiden yeni yaşın sana sağlık huzur mutluluk güzel ömürler getirsin inşallah canım benim sevgiler doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederimm💌⚘🤗

      Sil
  2. 25 yaşında da çocuk saflığını kaybetmemek ne güzel.Bu 10 yaşına mektup güzel bir mim oldu :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel tavsiyeler vermişsin sevgili 10 yaşına. :)
    O kadar doğru cümleler ki.. İnsan önce kendini sevmeli, kendine önem vermeli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi😊 çok teşekkür ederim canımm🥰

      Sil
  4. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design