27 Ağustos 2018 Pazartesi

Mİm / Kokteyl




                    Sevgili birpembesever 'in yeni mimi. İşte benim cevaplarım. :)

1.Okuduğun en güzel kitap hangisi? 

 Ray Bradbury  Fahrenheit 451 ve Halid Huseyni Uçurtma Avcısı. İkiside farklı açılardan beni çok etkilemiştir.

2. Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisidir?

Eskilerden  Exo Dont Go ,Yenilerden CBX Cry ve  Exo Cosmic Railway

3. Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı?

Etkisinden çıkamamak değil ama çok sevdiğimden defalarca izlediğim filmler var. 
Spider Man ,Komşum Totoro ve Buz Devri (Tüm seri ) Hala da gece gündüz ne zaman denk gelsem izlerim.

4. Bir renk olsan hangi renk olurdun?

Uçlarda yaşadığım için siyah ya da beyaz.

5. Karşı cinste aradığın en önemli 3 özellik?

Sadakat,Saygı ,Biraz da çılgınlık.

6. En beğendiğin yabancı dizi hangisi?

   Love Rain (Kore Yapımı)

7. Gelmiş geçmiş en iyi Türk dizi hangisi?

Uzun zamandır Türk dizisi izlemiyorum ama eskileri düşünürsem   Baba Candır  güzeldi.

8. Bir yerden yüklü bir miktar para kazansan o parayı ne yaparsın?

Sevdiğim herkesin tüm maddi ihtiyaçlarını karşılardım.Daha sonra kalanıyla da dünyada görmek istediğim her yeri gezerdim.

9. Aşk her şeyi affeder mi?

Her şeyi değil.

10. Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkartırsın?

Aile üyelerimi.Eşya olarak da telefonumu.

11. Şimdiye kadar yaptığın en büyük çılgınlık nedir?

Aşık olmak.

12. En garip alışkanlığın nedir?

Garip bir alışkanlığım olduğunu düşünmüyorum J




6 yorum:

  1. Totoro ve Love Rain *-* Çok güzellerdii. ^-^

    YanıtlaSil
  2. mim çok güzelmiş :) bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm🌸bende sizi zevkle takibe aldım👍🏻

      Sil
  3. baba candır izlemedim bi bakıyım yaaa :) totorooo hastasıyım yaaa :) şarkılarını da dinliyceeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baba Candır baya ses getirmisti yayınlandığı zamanda😊O da kore uyarlamasi ama bu yapım başarılıydı 👍🏻 Totoro yaa ❤ keske gercek olsa😊
      Şarkıların anlamlarına da bakin mutlaka oylesi daha keyif verecektir🤗

      Sil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design